کشف ۲۰۰ هزار آنتی‌بیوتیک از یک وانت در شرق تهران
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، علی قاسم‌پور گفت: چندی پیش تیم عملیات کلانتری ۱۱۴ غیاثی درحال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به یک دستگاه پراید وانت با دو سرنشین که در حال تردد در خیابان خاوران بوده و در قسمت بار آن تعدادی کارتن با بسته‌بندی نامتعارف مشکوک قرار داشت، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف خودرو را صادر کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو به محض مشاهده ماموران سعی در فرار داشت افزود: با اقدام به موقع ماموران و بستن مسیر خودرو متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند. همچنین ماموران اقدام به بررسی بار این وانت کردند که در جریان در بررسی اولیه از کارتن ها تعداد ۲۰۰ هزار کپسول آنتی بیوتیک به ارزش پنج میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به همراه خودرو و داروهای مکشوفه به مقر انتظامی گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود مبنی بر قاچاق داروهای کمیاب پزشکی اعتراف کردند. آنان همچنین معترف شدند که قصد انتقال دارو از تهران به شهرهای مرزی را داشتند.

به گزارش ایسنا قاسم پور در پایان اضافه کرد:‌ همچنین تحقیقات تکمیلی نشان داد که داروهای کشف شده از چرخه دارویی خارج شده بودند، پرونده برای متهمان دستگیر شده تشکیل شده است، دو متهم به همراه پرونده متشکله و داروهای کشف شده و همچنین برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.