پیشنهاد ۴۶ درصدی افزایش تعرفه‌های پزشکی چکش‌کاری خواهد شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمد مهدی ناصحی با اشاره به پیشنهاد ۴۶ درصدی افزایش تعرفه‌های پزشکی در سال آینده گفت: سازمان نظام پزشکی درخواست افزایش ۶۶ درصدی تعرفه‌های پزشکان در سال آینده را داشت که با جلساتی که با گروه‌های مختلف دیگر و معاونت درمان وزارت بهداشت و سایر ذی نفعان برگزار شد در نهایت بر روی عدد ۴۶ درصد توافق شد.

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: بیمه سلامت بررسی‌های جامعی انجام داده است و هزینه‌ها و قیمت تمام شده را بررسی کرد و به شرط تأمین منابع با افزایش ۴۶ درصدی موافق است که موسسات دولتی و خصوصی بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند.

وی افزود: افزایش تعرفه‌ها باید به گونه‌ای باشد که مطب‌ها و موسسات درمانی بتوانند به کار خود ادامه دهند، تعرفه‌گذاری باید به صورتی باشد که هم درحق مردم اجحاف نشود و به جیب آنها فشار وارد نشود و هم دولت باید توان پرداخت و حمایت داشته باشد.

ناصحی در پایان گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود نمی‌توان توقع داشت که دولت قیمت تمام شده کامل را پرداخت کند و این عدد باید عدد معقولی باشد و پیشنهاد ۴۶ درصدی افزایش تعرفه‌ها در سازمان برنامه و بودجه و دولت چکش‌کاری خواهد شد. فارس

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.