ثبت نام بیش از ۷ هزار نفر در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سعید چنگیزی آشتیانی گفت: در بیستمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها / دانشکده‌های علوم پزشکی مجوز استخدام ۱۸۷۶ نفر از سازمان امور اداری استخدامی دریافت شده است.

وی افزود: فرصت شرکت در فراخوان جذب هیأت علمی وزارت بهداشت از ۱۴ بهمن آغاز شد و در ۲۸ بهمن ماه به پایان رسید که با توجه به درخواست‌های رسیده به مرکز جذب و امور اعضای هیأت علمی و نخبگان وزارت بهداشت این مهلت تا ساعت ۲۴ امروز سه شنبه اول اسفندماه ۱۴۰۲ تمدید شده است اما این فرصت دیگر تمدید نخواهد شد.

رئیس مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت ادامه داد: در این دوره از فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکنون بیش از ۷ هزار نفر ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کرده اند که پیش بینی می‌شود تا پایان مهلت ثبت نام این تعداد افزایش پیدا کند.

چنگیزی آشتیانی گفت: صرفاً به مستندات و مدارک بارگزاری شده در سامانه جذب امتیاز تعلق می‌گیرد و ارائه و تحویل هر گونه فیزیک مدارک خارج از مستندات بارگزاری شده در سامانه به دبیرخانه‌های هیأت‌های اجرایی غیرقابل بررسی است، نتیجه فراخوان از طریق سامانه "کد رهگیری" قابل پیگیری است و معترضین به نتیجه فراخوان ۲۰ روز مهلت اعتراض کتبی به دانشگاه محل تقاضا را دارند. در غیر اینصورت نتیجه قطعی است.

به گزارش مهر وی در پایان تاکید کرد: راساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ۲۰ درصد جذب هیأت علمی به نخبگان اختصاص داده شده است که از سال ۱۴۰۲ تعداد ۶۰ نفر از برگزیدگان طرح شهید شهریاری بنیاد ملی نخبگان به عضویت هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی درآمده اند و در این دوره از فراخوان نیز متقاضیان با توجه به شرایط خود می‌توانند شرکت کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.