مشکل بزرگترین خط تولید مکمل‌های غذایی و دارویی کشور رفع شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، احمد نظری از رفع مشکلات یک واحد تولیدی در زمینه مکمل غذایی و دارویی با ورود سازمان بازرسی خبر داد و گفت: شرکتی با موضوع فعالیت تولید مکمل غذایی و دارویی بزرگترین خط تولید در سطح کشور به شمار می‌رود که بنا به دلایلی از جمله عدم ترخیص کالا، تخصیص تسهیلات و... با مشکلاتی روبرو و احداث این کارخانه به تاخیر افتاده بود.

وی ادامه داد: پس از طرح مشکلات پیش روی احداث این کارخانه از سوی مدیرعامل آن و اعلام گزارش به دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی، با ورود این مجموعه و همچنین بازرسی استان تهران جلسات مکرری برگزار و مشکلات در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شد و رفع موانع موجود در مسیر احداث این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مشکلات این کارخانه رفع و احداث آن آغاز شد تصریح کرد: این واحد تولیدی در فاز اول برای ۵۰ نفر و در فازهای بعدی برای بیش از ۳۰۰ نفر اشتغالزایی به همراه دارد.

به گزارش ایسنا نظری در پایان گفت: با اقدامات سازمان بازرسی نه تنها کالاهای این شرکت بعد از چندین ماه از گمرک ترخیص شد بلکه مشکلات مربوط به سرمایه در گردش و تسهیلاتی این واحد تولیدی هم مرتفع شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.