اطلاعیه مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی در خصوص تبدیل مجوزهای کاغذی به مجوزهای الکترونیک "شناسه یکتا"
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی سلامتی و تندرستی اعضای محترم سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران به اطلاع می رساند:

1.در اجرای تبصره ۷ ماده ۷ مکرر ذیل ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و با عنایت مکاتبه وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی و رئیس هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار، تا پایان سال ۱۴۰۲، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی می بایست به مجوزهای الکترونیک "شناسه یکتا" تبدیل شوند.

2.با توجه به برقراری ارتباط سامانه ای فیمابین "سامانه صدور پروانه سازمان نظام پزشکی" و "درگاه ملی مجوزها" از اسفند ماه سال ۱۴۰۱، کلیه پروانه ها و مجوزهای صادره از نوع مجوزهای الکترونیک "شناسه یکتا" می باشند، اما با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از پروانه ها و مجوزها پیش از تاریخ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ صادر شده اند می بایست بر اساس حکم قانونی فوق به مجوز الکترونیک "شناسه یکتا" تبدیل گردند.

3.با عنایت به تاکید بر رعایت اصل دریافت غیرحضوری و حداقلی اطلاعات و مدرک از صاحبان مجوزهای قدیمی و پیرو هماهنگی تیم های فنی سازمان نظام پزشکی و وزارت اقتصاد، کلیه فرایندهای مربوط به تبدیل مجوزهای قدیمی به مجوزهای الکترونیک "شناسه یکتا" به شکل الکترونیک و بدون نیاز به مراجعه حضوری پیاده سازی شده است.

4.جهت اطلاع رسانی و مدیریت درخواست های رسیده، صاحبان همه پروانه های قدیمی "صادره قبل از اسفند سال ۱۴۰۱" پیامکی از سرشماره سازمان دریافت نموده اند که در آن "لینک درگاه ملی مجوزها متناسب با نوع پروانه یا مجوز صاحب پروانه یا مجوز" در اختیارشان قرار گرفته است، تا با مراجعه به آن نسبت به ثبت درخواست خود جهت تبدیل پروانه قدیمی به پروانه الکترونیک "شناسه یکتا" اقدام نمایند.

5.در صورت داشتن بدهی معوق حق عضویت سالانه امکان پرداخت آن فراهم می باشد و جهت دریافت شناسه یکتا هیچگونه هزینه ای دریافت نمی گردد. روابط عمومی سازمان نظام پزشکی

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.