آخرین مهلت انتخاب محل آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی اعلام شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، داوطلبان چهل و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی رشته‌های بالینی تا فردا یکشنبه ۲۷ اسفند جاری فرصت دارند از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی محل آزمون خود را تعیین کنند. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل باید با وارد کردن کد رهگیری و  با در نظر گرفتن جدول ظرفیت نهایی آزمون و جدول ظرفیت پذیرش بومی با اولویت مناطق محروم نسبت به انتخاب اولویت‌های محل تحصیل خود اقدام کنند.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، جدول ظرفیت پذیرش بومی با اولویت مناطق محروم که نشان دهنده نیاز هر استان یا شهرستان به سهمیه بومی مناطق محروم در رشته‌های مختلف مورد نیاز است از طریق سایت این مرکز قابل دسترسی است. داوطلبان با سهمیه بومی که مبادرت به انتخاب کد رشته محل‌های مناطق محروم می‌کنند، لازم است علاوه بر انتخاب دانشگاه محل تحصیل، محل تعهد خود مبتنی بر استان محل تعهد را نیز انتخاب کنند.

داوطلبان دارای سهمیه بومی باید توجه کنند تنها در صورتی می‌توانند رشته محلی را به صورت محروم انتخاب کنند که در جدول ظرفیت پذیرش بومی با اولویت مناطق محروم، استان محل تعهد ایشان در رشته آنها اعلام نیاز کرده باشد و می‌توانند محل تحصیل را به دلخواه در تمامی دانشگاه‌های اعلام شده انتخاب کنند. ایسنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.