۵۶۱۱۷ ماموریت وزارت بهداشتی‌ها از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، بهرام عین اللهی در جلسه بازدید از اورژانس تهران گفت: ما برای استقبال تعطیلات و خدمت به مردم از ۲۴ اسفند تا به امروز بازرسی از اماکن تجمعی را آغاز کرده‌ایم که تا ۲۵ فروردین نیز ادامه خواهد داشت. تا به امروز همکاران ما در قالب  طرح "سلامت نوروزی" ۵۶ هزار و ۱۱۷ ماموریت داشتند که از این مقدار حدود ۱۰ هزار ۶۰۰ ماموریت، ترافیکی ومربوط به حوادث جاده‌ای بودند.

وزیر بهداشت ادامه داد: برای کاهش این حوادث باید توصیه‌های مناسبی از طریق رسانه‌ها ارائه شود. اینکه رسانه‌ها سبک زندگی مردم از قبیل نوع تغذیه، استراحت، نوع استراحت و... را در مواقع تعطیلات و مسافرت اطلاع‌رسانی کنند و آموزش دهند ارزشمند است. ما اورژانس کشور را دانشگاه می‌دانیم و اطلاعاتی که در اینجا به دست می‌آید بسیار ارزشمند است و ان‌شاءالله به زودی مرکز تحقیقات اورژانس کشور تاسیس خواهد شد.

به گزارش ایسنا وی در پایان افزود: این اطلاعات و مرکز تحقیقات و توسعه‌ای که در اورژانس کشور مستقر خواهد شد می‌تواند بسیار به ما کمک کند و انتظار ما فقط در حد مقاله نیست و اقدامات عملیاتی نیز نیاز است و توقع داریم که عملکردها سرعت بیشتری داشته باشد، مردم ما در طول تاریخ و به‌ویژه بعد از انقلاب نشان دادند که بسیار فهیم و همکار هستند همانگونه که در پویش ملی سلامت ۴۶ میلیون نفر شرکت کردند. مردم بسیار خوب هستند و ما مدیران باید ارتباط قوی‌تری با مردم برقرار کنیم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.