حمایت از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی از برنامه‌های هدف‌گذاری شده در ۱۴۰۳
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سیدحیدر محمدی گفت: در حوزه تجهیزات پزشکی مصرفی و سرمایه‌ای برنامه‌های بسیار خوبی را در سال ۱۴۰۳ داریم گفت: در گام اول از متخصصین و افراد صاحب‌نظر استفاده و در بدنه کارشناسی اداره کل تجهیزات در حوزه‌های مختلف از جمله ارتوپدی، قلب، چشم و... از صاحب‌نظران در کمیته‌ها دعوت خواهیم کرد.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: یکی از اقدامات اساسی دیگر در حوزه تجهیزات پزشکی تقویت زیرساخت‌های مربوط به تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی است؛ در سال گذشته تولیدات خوبی را به‌خصوص در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان داشتیم که امیدواریم این تولیدات در سال ۱۴۰۳ رشد قابل توجهی داشته باشد، با توجه به پیش‌بینی‌هایی که برای همکاری با تولیدکنندگان داریم بسیار امیدواریم که محصولات جدیدی را به سبد تجهیزات پزشکی اضافه کنیم.

به گزارش ایسنا وی در پایان اضافه کرد: برخی از این شرکت‌ها هم‌اکنون در مرحله تحقیقاتی هستند که امیدواریم محصولات تولیدی را که در مراحل نهایی و کارآزمایی بالینی قرار دارند به سرعت وارد بازار کشور کنند، تجهیز بیمارستان‌ها تقریبا با تجهیزات و ملزومات پزشکی داخلی صورت می‌گیرد، گفت: طبیعتاً در مواردی که تولیدکننده داخلی در حوزه‌ای فعال باشد، قطعا خریدها به‌صورت تضمینی از تولیدکننده‌های داخلی باکیفیت خواهد بود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.