استقرار سامانه پاسخگویی کمبود دارویی در سازمان غذا و دارو
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، سیدحیدر محمدی با تاکید بر نقش پاسخگویی مناسب شماره "۱۹۰" به مردم در خصوص کمبودهای دارویی گفت: مخاطبان این سامانه بیماران و خانواده آن‌ها هستند و کارشناسان این سامانه باید در حوزه پاسخگویی ضمن رعایت وظایف حرفه‌ای، به صورت شایسته و حفظ کرامت مردم اهتمام داشته باشند، باید در ارائه خدمت به مردم عزت و شان آن‌ها حفظ شده و پاسخگویی به نحو احسن انجام شود.

وی افزود: کارشناسان سامانه ۱۹۰ باید چشم تیزبین سازمان غذا و دارو و کانال ارتباط با مردم باشند، با هوشمندی کارشناسان می‌توان اطلاعات و تحلیل دقیق مبتنی بر شواهد را به ادارات تخصصی سازمان ارائه داد تا اقدامات مقتضی انجام گرفته و خروجی آن به نفع مردم باشد.

به گزارش ایسنا رئیس سازمان غذا و دارو در پایان با اشاره به لزوم آشنایی مردم با سامانه mobil.ttac.ir و اپلیکیشن تیتک تصریح کرد: مردم به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می‌توانند داروی مورد نظر خود را در این سامانه جستجو کرده و از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.