افزایش ۳۲ درصدی پذیرش نسخه‌ها در داروخانه‌های هلال‌احمر
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون (پالنا)، محمدرضا شانه‌ساز گفت: رشد پذیرش نسخه‌ها، حاصل مجموعه‌ای از اقدامات اجرایی در راستای ارتقای کیفیت خدمات، تسهیل فرآیند مراجعه و پاسخ‌گویی مؤثر به نیازهای دارویی بیماران بوده است. از جمله این اقدامات می‌توان به حضور نمایندگان شرکت‌های بیمه در شیفت صبح اشاره کرد. علاوه بر آن، نمایندگان دو بیمه پایه تامین اجتماعی و بیمه سلامت، در شیفت بعدازظهر نیز مستقر هستند تا مشکلات بیمه‌ای مراجعین را در محل بررسی و رفع کنند.

وی افزود: تعیین دو نفر از پرسنل داروخانه به‌عنوان «همیار بیمار» نقش مهمی در راهنمایی مراجعین به‌ویژه سالمندان و افراد دارای معلولیت ایفا کرده و موجب بهینه‌سازی مسیر دریافت خدمات دارویی شده است. در کنار خدمات دارویی واحد فروش تجهیزات پزشکی مستقر در داروخانه فوق تخصصی نیز با عرضه اقلام درمانی ضروری از جمله تجهیزات مورد نیاز بیماران خاص نقش مکمل و مؤثری در تأمین سلامت مراجعین ایفا می‌کند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر در پایان تاکید کرد: سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر با تکیه بر رسالت بشردوستانه خود همچنان در مسیر ارتقای خدمات دارویی، تسهیل دسترسی و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر گام برمی‌دارد و توسعه خدمات تخصصی را در اولویت برنامه‌های سال ۱۴۰۴ قرار داده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.