دبیر شورای مشاوران حوزه معاونت آموزشی و دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، متن این حکم به شرح زیر است:
    
 
جناب آقای دکتر غلامرضا اصغری       
استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان
 
همانگونه که مستحضرید برنامه تحول در نظام سلامت به عنوان یکی از دستاوردهای مهم دولت یازدهم، نقش مهمی در ارتقای سلامت جامعه ایفا نموده و بر همین اساس در دولت دوازدهم نیز استمرار آن در اولویتهای اصلی قرار گرفته است. در این میان تحول در نظام آموزش علوم پزشکی یکی از محورهای مهم این برنامه است که در اسناد بالادستی همچون برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی کشور نیز مورد تاکید قرار گرفته است. 

از میان حوزه های اولویت دار نظام آموزش عالی سلامت، آموزش داروسازی و تربیت متخصصان این حوزه تا سرحد خودکفایی است که به همت اساتید و متولیان در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی محقق گردیده است. تداوم این مسیر نیز در گرو همت و تلاش مدیران و دست اندرکارانی است که از این پس بر این امر مهم متمرکز خواهند شد. همچنین حوزه معاونت آموزشی در زمینه های مختلف مأموریتی خود از وجود صاحبنظران و کارشناسانی بهره مند است که گردآوری نظرات ایشان و کاربست آنها در سیاستهای این حوزه بسیار راه گشا خواهد بود. 

باتوجه به هماهنگی به عمل آمده با سرپرست محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، بدین وسیله به عنوان دبیر شورای مشاوران حوزه معاونت آموزشی و دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی منصوب می گردید تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش علوم پزشکی و همچنین با هماهنگی کامل با حوزه معاونت آموزشی وزارت متبوع در جهت تحقق اهداف این حوزه تلاش فرمائید. 

توفیق جنابعالی را در اعتلای نظام آموزش عالی سلامت از خداوند متعال خواستارم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.