مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی گرگان افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی همچنین ضمن بازدید از بخش های مختلف این مرکز در جریان روند ساخت و امکانات و خدمات درمانی این مرکز قرار گرفت.
رییس جمهوری همچنین ضمن گفت و گو و قدردانی از زحمات پرسنل و کارکنان مرکز تروما و اورژانس شهید نبوی، از چند بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.

حسن روحانی پس از برگزاری مراسم بهره برداری از این طرح درمانی استان گلستان، مورد استقبال گسترده شهروندان گرگانی قرار گرفت. 

در بازدید رییس جمهوری از این مرکز سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شماری از مسوولان استانی و محلی نیز حضور داشتند.

مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی گرگان با زیربنای بیش از 11 هزارمتر مربع و با اعتباری افزون بر 910 میلیارد ریال، بزرگترین و مجهزترین پروژه طرح تحول نظام سلامت در استان گلستان است که در کوتاه ترین زمان از اردیبهشت سال 96 تا دی ماه سال 97 به مدت 24 ماه تکمیل و آماده بهره برداری شد.

این مرکز در هفت طبقه و با بخش های مرکز تصویربرداری و تاسیسات، فوریت های پزشکی به همراه اتاق عمل اورژانس بخش احیا، تخت بستری اورژانس، تخت بستری و شیمی درمانی و سرطان، تخت بستری جراحی، تخت اتاق عمل، تخت بستری ICU مراقبت های ویژه مغز و اعصاب و فضای آموزشی و آمفی تئاتر، با تلاش های دولت تدبیر و امید آماده خدمت رسانی به مردم استان گلستان است.

لازم به ذکر است رییس جمهور صبح دوشنبه سفر دو روزه خود را به گلستان آغاز کرد و ظهر امروز این سفر به پایان می رسد.نخستین سفر دکترحسن روحانی به گلستان آذر سال 93 انجام شده بود.
شهید کمال الدین نبوی از شهدای قیام 5 آذر سال 57 شهر گرگان است. ایرنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.