حمایت از تولید داخل و مقابله با قاچاق
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، عبدالعظیم بهفر با اشاره به برنامه اداره فراورده‌های آرایشی و بهداشتی برای حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی، اظهار کرد: این برنامه به منظور صیانت از سلامت مردم با همکاری معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف مقابله با عرضه و فروش کالاهای قاچاق در سطح بازار اجرا می‌شود.»

وی در ادامه گفت: این برنامه و برنامه های آموزشی و فرهنگی، مضرات و خطرات خرید و استفاده از کالاهای قاچاق و تقلبی را یاد آور می‌شود تا مردم ضمن آگاهی از مخاطرات آن، به کاهش حجم تقاضای قاچاق منجر شود.

مدیرکل امور فدآورده های آرایشی و بهداشتی با تاکید بر اینکه کاهش قاچاق کالاهای آرایشی و بهداشتی بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نیست، عنوان کرد: در حال برنامه ریزی‌های گسترده‌ای برای جذب حداکثری مشارکت مردم در این راستا هستیم.

بهفر علاوه بر جلب همکاری عموم مردم در این برنامه ویژه، در نظر داریم تا از ظرفیت‌های مناسب انجمن‌های صنفی تولید و واردات نیز بهره‌مند شویم. عقیده داریم قاچاق کالاهای آرایشی علاوه بر آسیب رساندن به تولید ملی و لطمه زدن به اقتصاد واردکنندگان قانونی، تهدیدی برای سلامت مردم محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند برای جلوگیری از خطرات و آسیب‌های احتمالی کالاهای قاچاق و تقلبی این محصولات را تنها از داروخانه و فروشگاه‌های معتبر خریداری و اصالت کالای خریداری‌شده را از سامانه TTAC استعلام کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.