دانشجویان لغو ثبت‌نام شده دانشگاه آزاد، بار دیگر تجمع کردند
به‌ گزارش ‌پایگاه پزشکان و قانون، ماجرا از آنجایی آغاز شد که تعدادی از داوطلبان رشته‌های علوم پزشکی که پس از اعلام نتایج کنکور به عنوان ذخیره در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد پذیرفته شده‌ بودند، از حضور در کلاس‌ها بازماندند و ثبت‌نام آنها کان‌لم‌یکن اعلام شد. این درحالی است که اشتباه صورت‌گرفته از جانب داوطلبان نبوده و حتی آنها شهریه کلاس‌ها را هم پرداخت کرده بودند.

لغو پذیرش این داوطلبان، باعث ایجاد موجی از نارضایتی در میان آنها شد تا جایی که در آبان، آذر و دی ماه گذشته، بارها در مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد، نهاد ریاست جمهوری، شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند.

اما صبح امروز (یکشنبه) بار دیگر جمعی متشکل از بیش از یکصد نفر از این داوطلبان در مقابل مجلس شورای اسلامی گرد هم آمدند و خواستار تعیین تکلیف و پایان گرفتن بلاتکلیفی خود شدند.

براساس این گزارش، تجمع کنندگان که خود را مسافران اتوبوس 11 مهر دانشگاه آزاد می‌خواندند، پلاکارهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: «مجلس شورای اسلامی؛ مسافران اتوبوس یازدهم مهر دانشگاه آزاد را از مرگ نجات دهید» و «دانشگاه آزاد باید به حق قانونی ما که ثبت‌نام قطعی کرده‌ایم، احترام بگذارد.»

تجمع اعتراضی داوطلبان پزشکی دانشگاه آزاد مقابل مجلس در اعتراض به وضعیت بلاتکلیفی خود

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.