مطالبات سال ۹۶ پزشکان پرداخت شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، کوروش فرزین گفت: خوشبختانه با اختصاص اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی مطالبات سال ۹۶ در سرفصل‌های مختلف تسویه شده است به‌طوری که مطالبات پزشکان، درمانگاه‌ها، فیزیوتراپی‌ها، داروخانه‌های مستقل، داروخانه‌های دانشگاهی و دیالیز تسویه شد.

فرزین در ادامه با اشاره به تسویه کامل مطالبات سال ۹۶ داروخانه‌های دولتی و خصوصی، پزشکان، درمانگاه و فیزیوتراپی، گفت: همچنین مطالبات پاراکلینیک، آزمایشگاه و تصویربرداری تنها اسفند ماه سال ۹۶ باقی مانده است که امیدواریم تا اواسط بهمن ماه با اختصاص منابع به طور کامل تسویه شود.

وی افزود: مطالبات بیمارستان‌های غیر دولتی و دانشگاهی نیز عمدتا تا آبان و آذر ماه ۹۶ تسویه شده و تنها سه تا چهار ماه از مطالبات مراکز بیمارستانی غیر دانشگاهی باقی مانده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مدیرکل بیمه سلامت استان تهران در پایان با اشاره به پرداخت مطالبات سال ۹۷ گفت: ۷۰ درصد مطالبات بخش دولتی به صورت علی‌الحساب تا آبان ماه پرداخت شده به طوری که اسناد شهریور نیز به طور قطعی به مراکز پرداخت شده است، همچنین مطالبات بیمارستان‌های غیر‌دانشگاهی و غیر دولتی نیز تا پایان شهریور ماه به طور کامل پرداخت شده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.