واگذاری امور غیرحاکمیتی سازمان به تشکل‌های بخش خصوصی
به گزارش پایگاه خبری پزشکانو قانون، مهدی پیرصالحی با ابراز خرسندی از نحوه فعالیت شرکت داروسازی کارن، از واگذاری امور غير حاكميتى سازمان به تشكل هاى بخش خصوصى در آینده خبر داد.

پیرصالحی در ادامه با ابراز نگرانی از وضعیت بازار قاچاق مکمل های ورزشی و گسترش روز افزون مصرف این مکمل ها، افزود: باید در کنار جلوگیری از ورود کالای قاچاق و تقلبی به بازار، تدابیر ویژه ای برای تولید این دسته از مکمل ها اندیشیده شود. همچنین موضوع عرضه مستقیم مکمل ورزشی به باشگاه ها و بحث فروش آنلاین آن، نیازمند بررسی دقیق تر است.

وی افزود: در حوزه تولید دارو، ورود شرکت های نوپا به تولید داروهایی که تولیدکننده داخلی کمتری دارند با هدف کمک به صنعت داروسازی کشور حائز اهمیت است.

گفتنی است در ادامه مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو اظهار داشت: شرکت داروسازی کارن با توجه به زیرساخت های مناسب، مستعد فعالیت بیشتر و پیوسته تر در حوزه دارویی کشور است.

 عبده‌زاده با ابراز نگرانی از تعطیلی برخی از شرکت های پخش دارویی، گفت: با توجه به هزینه های بالای پخش دارو و مکمل، این حوزه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. البته در آینده شاهد بهبود وضعیت تولید دارو در کشور خواهیم بود.

شایان ذکر است مهناز خانوی، مدیرکل فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو نیز با اشاره به تنوع خوب فرآورده های تولیدی شرکت کارن در حوزه غذایی و مکمل، گفت: سال آتی، سالی پرفروش برای تولیدکنندگان داخلی پیش بینی می شود.

به گزارش وبدا علی مزیدی، مدیرعامل شرکت داروسازی کارن نیز ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت ها و برنامه های پیش روی این واحد تولیدی، مشکلات مربوط به تامین ارز، کند بودن روند اخذ و تمدید مجوز تولید مکمل و دارو را از بزرگترین چالش های پیش روی تولیدکنندگان بیان کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.