اعلام کاندیداتوری ۳ نفر برای ریاست نظام پزشکی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، منصور جعفری‌نمین رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی در ارتباط با انتخاب رئیس سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: تا کنون چندین جلسه در این زمینه در هیأت رئیسه مجمع و شورای عالی سازمان نظام پزشکی برگزار شده و 26 بهمن ماه زمان برگزاری انتخابات در جلسه مجمع فوق‌العاده است.

جعفری نمین در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون سه نفر البته به صورت غیررسمی اعلام کاندیداتوری کرده‌اند، گفت: طبق مصوبه‌های موجود دو هفته قبل از برگزاری انتخابات، کاندیداها باید کتباً شرکت خود را اعلام کنند که با این احتساب تا اوایل هفته آتی خواهد بود. همچنین از شروط کاندیداتوری عضویت در هیأت مدیره نظام پزشکی کشور است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2600 نفر می‌تواند کاندیدای ریاست سازمان نظام پزشکی شوند افزود: البته برای انتخاب رئیس باید توانایی‌های شناخته‌ شده‌ای  از جمله سوابق مختلف و ارتباط قوی با مسئولان کشوری داشته باشند.

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: افرادی که کاندیدا می‌شوند در نهایت پس از اعلام کتبی، یکی از آنها توسط اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی که 265 نفر هستن انتخاب می‌شود که البته مجمع عمومی با حضور دو سوم از افراد این مجمع جلسه آن رسمیت پیدا می‌کند.
 خاطرنشان کرد: انتخابات رئیس سازمان نظام پزشکی به صورت الکترونیکی برگزار نمی‌شود.

به گزارش فارس وی در پایان گفت: علیرضا زالی، رئیس سابق سازمان نظام پزشکی به دلیل اینکه در حال حاضر عضو هیات مدیره نظام پزشکی کشور نیست،‌ قطعا در انتخابات کاندیدا نخواهد شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.