انتخاب دکتر نمکی یک تابوشکنی مثبت است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، محمد دامادی گفت: برنامه پزشکی خانواده در دو استان مازندران و فارس اجرا شده است که باید در دوره جدید تعیین تکلیف شود.
 
دامادی در ادامه گفت: وزیر بهداشت باید بتواند اعتبارات مورد نیاز حوزه سلامت را جذب کند، بر همین اساس با توجه به سوابق دکتر نمکی، ایشان را در مورد این موضوع موفق می دانیم.
 
وی افزود: با شناختی که از گذشته نسبت به وزیر پیشنهادی داشته‌ایم، ایشان اشراف کاملی به بخش های مختلف وزارت بهداشت داشته و کاملا ساختار آن را می شناسد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادامه اجرای ادامه طرح تحول سلامت یکی از نکاتی است که بر آن تاکید داریم، گفت: در این میان باید به پزشکان، جامعه پرستاری و به طور کلی کادر درمان نیز توجه ویژه داشت تا در کنار منتفع شدن مردم از خدمات سلامت، جامعه پزشکی نیز در شرایط مناسب به مردم خدمت رسانی کنند.
 
دامادی با بیان اینکه توسعه حوزه درمان یکی از نقاطی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: توجه به بیمارستان های مستهلک و نوسازی سازه‌‌های فرسوده نیز باید با همکاری شهرداری ها دنبال شود؛ چراکه بیمارستان های فرسوده باعث افزایش هزینه ها می شوند.
 
به گزارش وبدا وی در پایان تاکید کرد: در دوره جدید باید پزشکی خانواده تعیین تکلیف شود و اگر این طرح در استان های مازندران و فارس موفق بوده به صورت سراسری اجرا شود و اگر نیاز به اصلاح دارد، بازنگری شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.