وزیر پیشنهادی بهداشت تسلط زیادی بر حوزه سلامت و بودجه دارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، عبدالرضا عزیزی گفت: دکتر نمکی روحیه اجرایی و رابطه خوبی با مجلس شورای اسلامی دارد و گزینه مناسبی برای تصدی وزارت بهداشت است و تفکرات بسیار خوبی نیز دارد؛ چراکه همانند ما پزشکان، مخالف واگذاری آموزش پزشکی به بخش خصوصی است.
 
وی در ادامه افزود: حوزه پزشکی با جان و سلامت مردم سر و کار دارد و نمی توان مانند سایر دانشگاه های کشور، یک شعبه ایجاد کنند، بنابراین آموزش پزشکی نباید به بخش خصوصی واگذار شود و دکتر نمکی نیز مخالف این رویه است.
 
عزیزی با بیان اینکه دکتر نمکی در مورد طرح تحول سلامت، افکار جدید و خوبی دارد، افزود: امیدواریم طرح تحول سلامت بتواند رضایتمندی بیشتر مردم، پزشکان، ماماها، پرستاران و جامعه پزشکی را تامین کند و امیدواریم با پیگیری های سرپرست وزارت بهداشت، مطالبات پزشکان، بیمارستان ها و داروخانه ها از بیمه ها پرداخت شود و در این زمینه نمایندگان مجلس نیز آماده کمک به وزارت بهداشت هستند. 
 
به گزارش وبدا عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: از سال های پیش با دکتر نمکی در ارتباط هستیم و نظر مثبتی روی وی داریم و در مجلس حتما از دکتر نمکی حمایت می کنیم. وی قبل از معرفی به عنوان سرپرست وزارت بهداشت و وزیر پیشنهادی بهداشت، ارتباط بسیار خوبی با نمایندگان مجلس داشت و به حوزه انتخابیه نمایندگان نیز، توجه ویژه ای داشت و نمایندگان با این دید به دکتر نمکی نگاه و از او حمایت می کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.