برای درمان بیماران نیاز به اعزام خارج از کشور نداریم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، محمد آقاجانی در مراسم افتتاحیه بخش گوارش، کبد و تغذیه بیمارستان مفید اظهار کرد: آمدن به بیمارستان مفید برایم ارزش دارد چرا که این بیمارستان سرشار از عاطفه است، ما ١٩ بیمارستان داریم، اما هیچکدام بیمارستان مفید نمی‌شود.

وی افزود: ٢١ سال قبل وقتی قرار بود رئیس دانشگاه سمنان بشوم آقای سیاری رئیس بخش گوارش و کبد بیمارستان مفید به من آموزش‌های زیادی دادند، چقدر خوشحالم امروز این بخش را به اسم آقای سیاری افتتاح می‌کنیم، بنایی که توسعه پیدا کرده به کمک خیرین بوده است.

آقاجانی ادامه داد: در دهه فجر هستیم و در حوزه سلامت شاهدیم چه اتفاقاتی شگرفی رخ داده است؛ قبل از انقلاب برای دسترسی به خدمات درمانی مشکلات زیادی داشتیم، شهر‌هایی که در سال‌ها قبل از انقلاب یک نفر پزشک بنگلادشی داشت، اما اکنون شهر‌هایی مثل زابل بیش از ٣۵ متخصص دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به اینکه خدمات در تمام شهر‌ها وجود دارد و دیگر دورافتاده‌ترین شهر‌ها از خدمات پزشکی استفاده می‌کنند، گفت: این جزو افتخار ماست که در دور افتاده‌ترین شهر‌ها خدمات بسیار پیشرفته پزشکی داشته باشیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان وی در پایان گفت: برای درمان بیماران نیاز به اعزام به خارج از کشور نداریم و این بسیار ارزنده است، ما از ساده‌ترین خدمات از واکسیناسیون تا کار‌های پیچیده نیاز به اعزام خارج از کشور نداریم، حتی بسیاری افراد مقیم خارج از کشور، چون آمریکا به ایران سفر می‌کنند تا درمان شوند، امیدوارم این تلاش ارزنده برای درمان بیماران موثر باشد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.