پزشک شیرازی ۷ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کرد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، علی اکبر رامجردی افزود: کمک های نیک اندیشانه این بانوی خیر دراستان فارس برای تهیه یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال و راه اندازی در بخش اتفاقات بیمارستان شهید دکتر فقیهی و همچنین کمک به بیمارستان سوانح سوختگی امیرالمومنین (ع) صرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه این نیکوکار عرصه سلامت و پزشک نام آشنای استان فارس از سال 1347، همه همت خود را در مسیر ارتقای سلامت بیماران به کار بسته است گفت: بدون تردید نام دکتر استوار زاده در عرصه سلامت با کمک های انسان دوستانه و خدمات بی شائبه ماندگار خواهد شد.

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس افزود: بیش از 13 هزار میلیارد ریال نیک اندیشان استان فارس به عرصه سلامت کمک کرده اند که از این مبلغ، 686میلیارد ریال برای تهیه تجهیزات پزشکی و غیر پزشکی به عرصه سلامت اهدا شده است.
رامجردی با بیان اینکه سالانه 80 تا 90 میلیارد تومان در استان فارس به مجمع خیرین سلامت کمک می شود اضافه کرد : 30 تا 35 درصد از این کمک ها از شهرستان های استان فارس تامین می شود، خیرین شهرستان های فارس در تداوم کمک های انسان دوستانه در کشور زبانزد هستند.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان فارس افزود: طی 16 سال فعالیت مجمع خیرین سلامت استان فارس 13 هزار میلیارد ریال اعتبار در این بخش هزینه شده است و اولویت اصلی ما برای امسال و سال آینده، تامین نیاز بیماران به دارو و درمان است.
رامجردی حجم تعهدات و اقدامات خیرین در سال گذشته را 127 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد:خیرین سال گذشته 815 میلیارد ریال به حوزه سلامت در استان فارس کمک کردند. ایرنا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.