افتتاح مرکز سلول و ژن درمانی کودکان در کشور
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، علیرضا دلیری در مراسم افتتاحیه جامع خدمات سلول و ژن درمانی کودکان کشور که در مرکز طبی کودکان در حال برگزاری است اظهار داشت: این خیریه یک سال و نیم پیش با هدف سلول‌درمانی راه‌اندازی شد.

دلیری ادامه داد: این موضوع به عنوان دردی که درمان نشده است مورد توجه داشتیم و به دنبال روش‌های سلول‌درمانی حرکت کردیم، اعضای خیریه افرادی هستند که درد را احساس کردند و افراد توانمند مالی نیستند این خیریه از حس احساس درد شکل گرفت.

وی افزود: در جامعه بیمارانی هستند که احساس می‌کنند ما می‌توانیم به آنها کمک کنیم ولی توجهی به آنها نمی‌شود.

مدیرعامل موسسه خیریه امید گفت: به محض آغاز کار تکمیل فضای مرکز طبی کودکان بود که با کمک خیرین صورت گرفت که امروز شاهد افتتاحیه آن هستیم. با افتتاح این بخش درمان تسهیل خواهد شد، در خیریه نگاه ما جامع است و نیازهای حوزه سلول‌درمانی را با نگاه جدید در نظر گرفتیم، ما تنها به درمان صرف نگاه نکردیم برخی از بسترها ممکن است راه درمان نداشته باشد و یکی از حوزه‌هایی که پیش‌بینی کرده‌ایم بحث راه اندازی مرکزی برای تحقیق و توسعه در حوزه سلول‌درمانی است.

به گزارش فارس دلیری در پایان گفت: برای ادامه مسیر به همکاری و همراهی خیرین و مسئولان دانشگاه نیاز داریم. آمادگی داریم نیازهای مرکز طبی کودکان را با همراهی خیرین برطرف کنیم و در هیچ جای کشور والدین دغدغه‌ای برای درمان فرزندشان نداشته باشند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.