۲ ماده مربوط به مالیات پزشکان، مهمترین مصوبه‌های کمیسیون تلفیق بود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، عزت‌الله یوسفیان ملا درخصوص دو مصوبه مالیاتی کمیسیون تلفیق مبنی بر نصب کارت خوان در مطب و پرداخت 10 درصد از کارمزد پزشکان به عنوان مالیات گفت: ازجمله مهم‌ترین مصوبه‌های مالیاتی کمیسیون تلفیق دو ماده مربوط به مالیات پزشکان بود. این دو ماده با رای بسیار بالایی هم در تلفیق تصویب شدند.

وی ادامه داد: پزشکان موظف به پرداخت مالیات هستند. در گذشته این اتفاق بنابر دلایلی صورت نمی‌گرفت و پرداخت مالیات از سمت پزشکان محدود بود. البته نباید به این قشر فشار آورد. چراکه این موضوع قابل گفتگو است.

یوسفیان ملا با بیان اینکه هیچ استثنائی در قوانین مالیاتی وجود ندارد، گفت: اینکه پزشکان همچون سایر اقشار جامعه باید مالیات دهند، امری بدیهی است. چراکه در غیر این صورت با نقض قانون مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: امیدواریم مصوبه‌های مالیاتی کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان هم تصویب شوند و شاهد حرکت رو به جلوی در این زمینه باشیم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس در پایان تصریح کرد: تصویب قانون اولین مرحله از یک اقدام است. آنچه که اهمیت دارد، اجرای صحیح است. باید سازوکارهای مناسبی برای عملیاتی شدن مصوبه‌های مالیاتی پزشکان پیش‌بینی شود. نسیم آنلاین

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.