پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، متن این پیام به شرح زیر است:

سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور چهل سال پایداری و رشادت زنان و مردان استواریست که برای ماندگاری و عزت سرزمینشان در یورش تند باد کینه ها و دسیسه های بی امان همه سرمایه های مادی و معنویشان را به قربانگاه عشق بردهاند و افتخاراتی جاودانه آفریده اند.

 در این میان آنچه همکاران ارجمندمان در نظام سلامت بر جای گذاشته اند نگین درخشان و افتخارآفرین ملی است که در عرصه جهانی نیز مورد تایید همگان است. با درود بیکران به روح بلند شهدا، به خصوص شهدای عرصه سلامت در چهل سال گذشته چه آنانکه در دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند و چه پاکبازانی که در جبهه خدمت به نیازمندان و دردمندان جانفشانی کردند. 

تلاش همه همکاران ارجمندم را که از خانه های بهداشت تا مراکز بهداشتی درمانی، از کلاس های درس تا کلیه مراکز بیمارستانی، از ستاد وزارت تا دورترین مراکز شبکه بهداشتی درمانی کشور دست در دست هم این مدال افتخار را با کاهش مرگ و میر گروه های آسیب پذیر و ارتقای سطح سلامت بر سینه جمهوری اسلامی ایران نشاندند ارج می نهم و ضمن تبریک این ایام فرخنده، از خداوند بزرگ عزت، سربلندی و توفیق بیشتر در خدمت مردم شریف کشورمان را برای همگان آرزومندم. وبدا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.