بودجه دانشگاه‌های مختلف علوم پزشکی عادلانه نیست
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، حسین علی شهریاری درباره بودجه حوزه سلامت در سال 98 افزود: به نظر می رسد کل بودجه غیرکارشناسی است، زیرا بر اساس هیچ شاخص، معیار اصولی مشخصی برای توازن منطقه ای و کم کردن فاصله بین استان های کم برخوردار و برخوردار در نظر گرفته نشده است. این موضوع درباره بودجه دانشگاه های علوم پزشکی نیز وجود دارد و تبعیض ها در این زمینه بسیار است. از طرفی نمی توان در مجلس تغییرات زیادی در این زمینه ایجاد کرد.

شهریاری ادامه داد: بودجه سال 98 حوزه سلامت تغییرات چندانی نداشته و تقریبا همان چیزی که دولت اعلام کرده بود به صحن می رود.

وی افزود: به نظر می رسد برخی افراد نسبت به حوزه سلامت دید منطقی و مثبتی ندارند و نگاه منفی دارند. از طرفی برخی افراد با طرح تحول سلامت مشکل دارند و فکر می کنند در این طرح کاری انجام نشده است که این تفکر درست نیست. زیرا در طرح تحول سلامت کارهای زیادی انجام شده، هر چند به آن نقد وارد است.

به گزارش ایرنا رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: متاسفانه در مجلس برخی افراد تریبون در اختیار داشته و سر و صدا دارند و دید منفی به حوزه سلامت دارند و در بسیاری از مواقع با پیشنهادهای مثبت نیز مخالفت می کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.