امروز،آخرین مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، آبتین حیدرزاده با بیان اینکه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت از  ۱۶ بهمن آغاز شده بود، گفت: داوطلبان تا فردا ٢٧ بهمن می توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حیدرزاده ادامه داد: امسال برای نخستین بار ظرفیت اولیه دکتری وزارت بهداشت را اعلام کردیم، گفت: البته داوطلبان باید توجه داشته باشند فهرست اعلام شده اولیه است و احتمال تغییر وجود دارد، چرا که ممکن است برخی ظرفیت‌ها اضافه یا حذف شوند.

وی افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در قبال اسکان و تأمین خوابگاه دانشجویان تعهدی ندارند، دانشگاه‌ها باتوجه به امکانات خوابگاه به دانشجویان می‌دهند و هر دانشگاه در وب سایت خود در این مورد اطلاع رسانی می‌کند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به شماری از دانشگاه‌ها که خواب ندارند، گفت: طبق اطلاعیه‌ها دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، اصفهان، تبریز، سمنان، شیراز، گلستان، گیلان، مازندران، یزد خوابگاه ندارند و دانشگاه‌های علوم پزشکی زنجان و کاشان خوابگاه خودگردان دارند.

حیدرزاده با اشاره به پذیرش در دانشگاه آزاد گفت: پذیرش در رشته‌های دانشگاه آزاد تابع قوانین و مقررات دانشگاه است و داوطلبان به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

وی در پایان با بیان اینکه تحصیل در دوره‌های شهریه پرداز مشروط به پرداخت شهریه است، اظهار کرد: شهریه را دانشگاه‌ها اعلام می‌کنند و داوطلبان برای اطلاع از میزان آن به دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.