خرداد ۹۸، زمان برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و دارو
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، ادریس مازندرانی در ارتباط با جزئیات برگزاری این نمایشگاه گفت: بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی ۱۸ تا ۲۱ خرداد ماه سال ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

مازندرانی ادامه داد: نمایشگاه ایران هلث، نمایشی بی‌نظیر برای ارتقای سلامت جامعه است و جدیدترین دستاوردهای تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی کشور در آن ارئه می‌شود، بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۱ کشور مختلف جهان جهت شرکت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و ثبت‌نام و جانمایی در نمایشگاه برای شرکت‌ها در حال انجام است.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه در شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان نمونه بارز از ناکامی آنها به شمار می رود چرا که شرکت‌های خارجی حضور گسترده و پررنگی در این نمایشگاه خواهند داشت.

رئیس ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی با اشاره به استقبال بی نظیر شرکت‌ها جهت حضور در این نمایشگاه گفت: تاکنون بیش از ۲۳۳ شرکت برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶۰۰ شرکت در این نمایشگاه حضور یابند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان مازندرانی در پایان اضافه کرد: نمایش و ارائه تجهیزات آزمایشگاهی، دارویی و پزشکی از محورهای اصلی این نمایشگاه است و موضوعات دیگری همچون گردشگری سلامت، استارت آپ، اپلیکیشن های سلامت و رسانه‌های حوزه سلامت برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.