دکتر لعبت گرانپایه، نامزد عنوان چهره مردمی سال ۹۷
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، برنامه فرمول یک که با اجرای علی ضیا هر روز ساعت 17 و 30 دقیقه به روی آنتن شبکه اول سیما می‌رود، اقدام به برگزاری یک نظرسنجی مردمی برای انتخاب چهره سال 1397 کرده است. 

به این منظور این برنامه 40 نفر از چهره‌های شاخص و تاثیرگذار سال جاری را به عنوان نامزدهای انتخاب چهره مردمی سال معرفی کرده که در نهایت با رای مردم از میان این افراد، 10 نفر به عنوان چهره‌های مردمی سال معرفی خواهند شد.

دکتر لعبت گرانپایه به واسطه انجام 30 سفر به اقصی‌نقاط کشور به همراه تیم مدد (مجمع داوطلبان درمانگر) که 54 هزار ویزیت و بیش از 1500 جراحی رایگان را در کارنامه دارد، در فهرست چهره‌های سال 1397 قرار گرفته است. گفتتنی است این جراحی‌ها توسط متخصصان رشته‌های ارتوپدی، زنان، اورولوژی، گوش و حلق و بینی، دندانپزشکی، چشم و ... به انجام رسیده و بیش از 300 جراحی هم شخصا توسط دکتر گرانپایه به عنوان جراح عمومی انجام شده است.

به گفته مجری برنامه فرمول یک، نامزدهای عنوان چهره مردمی سال 97، توسط تیمی متشکل از نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه، کارگردانان و بازیگران سینما و تلویزیون، فعالان اجتماعی، فرهنگی و محیط زیست انتخاب شده‌اند.

برای رای دادن به هرکدام از نامزدهای عنوان چهره مردمی سال، می‌توان به صفحه برنامه فرمول یک در اینستاگرام به آدرس @formoolyek مراجعه کرد. 

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.