تاکید بر اجرایی شدن بیانیه " گام دوم انقلاب " مقام معظم رهبری توسط وزیر بهداشت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، متن ابلاغ وزیر بهداشت به شرح زیر است:

رییس / سرپرست محترم دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ...
معاون محترم ....


بیانیه " گام دوم انقلاب " که توسط رهبر فرزانه انقلاب به ملت شریف ایران ابلاغ شد علاوه بر بالندگی و نشاط دوباره درخت تنومند انقلاب اسلامی با تاکید بر ارکان اصلی آن همچون استقلال ، آزادی و دفاع  از آرمانهای نفیس روزهای نخست، نقشه و چراغ راهی بی مانند بود برای توسعه افتخار آفرین ایران اسلامی که چکیده اندیشه  بزرگ مرد دلسوز و خردمندیست که سالهای با برکت عمرش را در سنگرهای مختلف مصروف خدمتگزاری به مردم ، کشور و دینش کرده و اینک حاصل آنهمه تجربه ، اخلاص ، دلسوزی و اعتقاد را در قالب جملاتی سرشار از عشق و معنویت نثار مردمان سرزمینش نموده است .

با مداقه در این بیانیه مهم می توان دریافت سهم ما در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در بکارگیری این توصیه های ارزشمند فراتر از دیگر دستگاههاست .

اشاره و توصیه به مواردی همچون رعایت اخلاق، توسعه عدالت، رعایت اصول اقتصاد مقاومتی، توجه ویژه به آموزش و پژوهش مبتنی بر مصالح و مقتضیات ملی و دینی و تمرکز بر سبک زندگی  درست مردم از اهم موضوعاتی است که می تواند سرلوحه فعالیتهای همکارانمان در سراسر کشور قرار گیرد.
لذا از معاونین محترم و روسای محترم دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی کشور می خواهم تا با تشکیل کارگروه های ویژه، برنامه های عملی  جهت اجرای توصیه های معظم له را تدوین و حداکثر تا سه ماه آینده به اینجانب اعلام فرمایند.

توفیق و عزت همکاران را از خداوند بزرگ مسئلت دارم. وبدا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.