تشکیل سامانه ۱۶۶۶ با هدف تسهیل ارتباط میان مردم و مدیران بیمه سلامت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان بیمه سلامت ایران با مدیرکل رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
دراین جلسه که با حضور برخی مسئولان سازمان بیمه سلامت و مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، سرپرست دفترارزیابی عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت:  سازمان بیمه سلامت ایران طی یک سال گذشته اقدامات بسیار مثبت و ارزنده ای  را انجام داده است ازجمله پرداخت کامل مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد درسال 96 که دردستورکار قرارداشت، اجرای طرح استحقاق سنجی  خدمات، رفع همپوشانی بیمه ای، راه اندازی مرکز تماس 1666، اجرای نسخه نویسی الکترونیکی به صورت پایلوت  دریک استان و برنامه ریزی جهت الکترونیکی شدن خدمات سازمان مورد توجه بوده است.

سرپرست دفترارزیابی عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان بیمه سلامت ایران گفت: راه اندازی مرکز تماس 1666 ازجمله اقدامات بسیارارزنده ای است که با هدف تسهیل امکان ارتباط ، رفع  مشکلات و درخواست های مشتریان سازمان، ایجاد رضایتمندی و توانمند سازی بیمه شدگان سازمان انجام شد.  بنابراین تلاش تمامی همکاران ما درسازمان این است که درخواست ها و مشکلات مردم درزمان استاندارد تعیین شده پاسخ داده شود.

وی افزود: دغدغه مدیرارشد و مجموعه مدیران سازمان درجهت کاهش و رفع مشکلات مردم و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان سازمان است، امیدواریم این جلسات هم اندیشی که با هدف تسهیل ومرتفع شدن مشکلات مردم است تدوام داشته باشد.

گفتنی است دراین جلسه مدیرکل رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری گفت: دراین مرکز با انبوهی از مشکلات و درخواست های مردم مواجه هستیم  که بعضا لاینحل مانده است و مردم با امید فراوان به این مرکز مراجعه می کنند و تلاش همه دولتمردان این است که  مشکل مطروحه  درحد توان و وسع مرتفع شود و شاهد ایجاد رضایت  مردم باشیم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات  مثبت و مفید  این مرکز ایجاد سامانه سامد بود که با هدف  کاهش زمان رسیدگی به درخواست ها و تسهیل مبادی ارتباطی با مردم راه اندازی شد. از طریق این سامانه  کلیه درخواست ها، شکایات، پیشنهادها و انتقادها رسیدگی و پاسخ داده می شود.

صالحی افزود: مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری پل ارتباطی  بین دستگاه ها و مردم درجهت رفع مشکلات مردم است، بنابراین سعی ما وهمه دستگاه های دولتی  باید درجهت  حداکثر پاسخگویی به درخواست ها و حل مشکلات مردمی و با رعایت کرامت مردم باشد. حتی زمانی که  از طریق قانون امکان مرتفع شدن مشکلات مردم وجود ندارد باید راهنمایی و مشاوره کامل با سعه صدر به مراجعان داده شود؛ تا موجب رضایتمندی و پذیرش مردم شود.

به گزارش ای هینا مدیرکل رسیدگی به شکایات و درخواست های مردمی مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری در پایان اضافه کرد : عملکرد سازمان بیمه سلامت ایران درجهت پاسخگویی  به درخواست ها و شکایت های مردمی مثبت و رضایت بخش بوده و خوشبختانه کمترین تعداد شکایات از این سازمان دراین مرکز ثبت شده است، بنابراین جلسه بسیار مفید و ارزشمند بود و انتظار می رود جلسات فی مابین تداوم داشته تا بتوانیم با همکاری و تعامل بیشتر گام های بیشتر و مفیدی برای حل مشکلات برداریم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.