نامه قدردانی رییس کل جدید نظام پزشکی از وزیر بهداشت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، محمدرضا ظفرقندی در نامه‌ای ضمن ابراز تشکر از پیام تبریک وزیر بهداشت به مناسبت انتخاب رییس کل سازمان نظام پزشکی، آورده است:«ضمن تشکر از پیام تبریک و اظهار لطف جنابعالی، از نگرش ارزشمند و تأکید مکرر جنابعالی در بهره‌مندی مسئولین از خرد جمعی و نهادهای مدنی و تعامل مثبت با صاحبان فرایند و سرمایه‌های اصلی نظام سلامت که نیروی انسانی و جامعه شریف و خدوم پزشکی کشور است سپاسگزارم.

یقیناً آرزوی قلبی جامعه پزشکی و پرستاران عزیز و همه کارگزاران نظام سلامت، خدمت به بیماران و تسکین آلام آنان است.

همانطور که مرقوم فرمودید محور و ضرورت امکان انجام این خدمت گرانقدر، حفظ شأن و منزلت این قشر شریف و حفظ سرمایه اجتماعی است که از معبر خطیر خدمت عاشقانه در سال‌های طولانی و در خلال همه حوادث و بحران‌ها و مشکلات مردم حاصل شده است.

بدیهی است که حفظ و ارتقاء این منزلت جز با ادامه خدمت مشفقانه به بیماران، مقابله جدی با هجمه‌های غیر منصفانه، رعایت اخلاق حرفه‌ای و پالایش درونی میسر نمی‌گردد.

در راستای اهداف فوق یقیناً تعامل مثبت و همراهی سازمان نظام پزشکی به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین نهاد مدنی این قشر شریف در کنار انجمن‌های علمی، اساتید معزز و عموم جامعه پزشکی کشور با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجب کاهش مشکلات و تسهیل دستیابی به اهداف و برنامه‌های نظام سلامت کشور خواهد شد.

با استدعای توفیق از خداوندمنان و تشکر مجدد از مراحم جنابعالی.»

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.