بسیاری از بیمارستانها دفترچه های درمانی را پذیرش نمی‌کنند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، یحیی کمالی پور درباره وضعیت پذیرش بیماران با دفترچه  بیمه در بیمارستان ها، گفت: عدم پذیرش بیماران با دفترچه بیمه در  برخی از  بیمارستانها تبدیل به یک معضل اساسی در حوزه بهداشت ودرمان شده است بنابراین نباید طمع تلخ عدم پذیرش بیمه ها  را بیماران بچشند.

وی افزود: پرداخت هزینه‌های بیمارستانها با نرخ آزاد برای بسیاری از بیماران بسیار دشوار است، دولت باید برای بیماران  سرطانی و صعب العلاج یارانه ویژه قائل شود تا بتوان خدمات رسانی به بیماران در حوزه سلامت را وسعت بخشید.

کمالی پور ادامه داد: برخی از بیماران سرطانی حتی هزینه رفت وآمد به مطب ها پزشک را ندارد و این امر به هیچ وجه ممکن منطقی نیست، تهیه داروهای ضد سرطان با نرخ آزاد برای بسیاری از  افراد میسر نیست. 

عضو هئیت رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: برخی افراد تنها نظاره گر مرگ بیمارانشان بر اثر عدم تمکن مالی برای عدم  طی پروسه درمانی هستند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه بسیاری از بیمارستانها دفترچه های درمانی را پذیر ش نمی‌کنند یادآورشد:وظیفه ونظام دولت است که بیماران سرطانی و صعب العلاج  را حمایت کند تا هیج  بیماری برای گرانی  درمان را رها نکند زیرا این امر با  هیچ اصولی سازگاری ندارد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.