ما باید بتوانیم اختراع صددرصد ایرانی را در بازارهای دنیا مطرح کنیم
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، سیدحسین صفوی در پیامی روز مهندس را به مهندسین فعال حوزه تجهیزات پزشکی و نظام سلامت کشور تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

پنجم اسفند، زاد روز دانشمند گرانمایه ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی به نام روز ملی مهندسی در جهت تجلیل از مهندسان به عنوان پیشگامان عرصه سازندگی و بازگو کننده رسالت این قشر فرهیخته در مسیر پیشرفت، توسعه و آبادانی نامگذاری شده است.

چه نیکو است در این روز از زحمات مهندسان فعال در عرصه تجهیزات پزشکی و نظام سلامت کشور، تقدیر و تشکر ویژه نمایم که در سال حمایت از کالای ایرانی با نظارت بر چرخه واردات و نگهداشت و توسعه کمی و کیفی تولید تجهیزات پزشکی از بازوان توسعه اقتصادی ایران اسلامی شدند.

مقام معظم رهبری در دیدار با جمع مهندسین کشور اظهار داشته اند: ما باید خط مرز دانش را بشکنیم، باز کنیم و آفاق جدیدی را فتح کنیم؛ البته این کار دشواری است. ما باید به فناوری جهشی دست پیدا کنیم؛ ما باید بتوانیم بر فناوری های موجود دنیا بیفزاییم؛ ما باید بتوانیم اختراع صددرصد ایرانی را در بازارهای دنیا مطرح کنیم.

امیدوارم در سایه تلاش و تعهد مهندسین حوزه تجهیزات پزشکی و همکاران مهندس پزشکی در دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی، ضمن شکستن مرزهای تحریم های ظالمانه، شاهد حرکت به سمت تامین نیازهای سلامت کشور از تولیدات داخل با کیفیت و دارای استانداردهای بین المللی و پر آوازه شدن برند ساخت ایران در جهان باشیم. وبدا

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.