دکتر لعبت گرانپایه به مرحله نهایی انتخاب چهره مردمی سال ۹۷ رسید
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، برای انتخاب چهره مردمی سال 1397، ابتدا لیستی 500 نفره از شخصیت‌های مردمی شاخص توسط برنامه فرمول یک معرفی و در اختیار هیئت انتخابی مرکب از کارشناسان شبکه یک، تیم برنامه‌ساز، خبرگزاری‌ها، هنرمندان، ورزشکاران، بازیگران سینما و تلویزیون، نویسندگان، سیاستمداران، روانشناسان، جامعه شناسان و فعالان اجتماعی قرار گرفت که این تیم‌ در مرحله نخست، از میان 500 نفر اولیه، 200 را برگزید و در مرحله بعدی، 40 نفر را جهت شرکت در نظرسنجی مردمی معرفی کرد. اسامی این 40 نفر از طریق صفحه اینستاگرام برنامه فرمول یک به رای مردم گذاشته شد و در نهایت، 11 نفری که حائز بیشترین آراء مردمی شدند، به عنوان نامزدهای مرحله نهایی انتخاب چهره مردمی سال 97 معرفی شدند.

در مرحله نهایی که از ابتدای اسفند آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، به هرکدام از نامزدها یک کد اختصاص داده شده و مردم می‌توانند با شماره‌گیری رایگان کد هر کدام از شرکت‌کنندگان در انتخاب چهره مردمی سال 97 مشارکت کنند. چهره مردمی سال 97، در برنامه ویژه برنامه تحویل سال شبکه اول سیما معرفی خواهد شد. از هر دستگاه تلفن همراه می‌توان به 3 نفر از نامزدها رای داد.

گفتنی است در میان 11 نامزد پایانی انتخاب چهره مردمی سال 97، دو نفر از جامعه پزشکی هستند. دکتر لعبت گرانپایه (معروف به جراح نیازمندان) به دلیل انجام 54 هزار ویزیت و 1500 عمل جراحی رایگان در این فهرست قرار گرفته است. برای رای به دکتر گرانپایه می‌توان کد رایگان #409*3* را شماره گیری کرد.

دکتر طناز بحری که ریاست بخش هماتولوژی یك بیمارستان در شهر روتردام هلند را برعهده داشته ولی به میهن عزیزمان بازگشته و هم‌اکنون جوان‌ترین پزشک بیمارستان شریعتی است هم در این فهرست 10 نفره قرار دارد.


پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.