تعرفه‌های درمانی در بخش خصوصی باید اصلاح شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، مجیدکیانپور درباره ارائه وضعیت خدمات درمانی بهداشتی در مراکز خصوصی و دولتی، گفت: بیمارستان های خصوصی نباید تنها به اشراف و افراد متمول اختصاص یابد زیرا بخش دولتی نیز نمی تواند به تنهایی جوابگویی حجم گسترده بیماران باشد.

وی افزود: طرح تحول سلامت درکاهش هزینه درمان نقش چمشگیری داشته است، طرح تحول سلامت هم اکنون وارد چالش شده است زیرا برخی از مراکز درمانی، بیمه سلامت، روستایی، تامین اجتماعی که مورد استفاده دهک های کم درآمد جامعه است را پذیرش نمی‌کنند.

کیانپور تصریح کرد: عدم خدمات رسانی کاربردی و بهینه درمانی به بیماران بویژه به دهک های کم درآمد جامعه به هیچ وجه به صلاح نیست و این در حالی است که  باید فکر اساسی برای حضور بیماران در مراکز  خصوصی درمانی نیز در دستور  کار  قرار بگیرد زیرا  عدم دریافت خدمات درمانی مناسب می تواند دردسرهای بزرگی برای ما در حوزه سلامت و بهداشت در کشور ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت این نماینده مجلس دهم در پایان با بیان اینکه  تعرفه های درمانی در بخش خصوصی نیازمند اصلاح است یادآور شد: گرانی سرسام آور، هزینه های مراکز خصوصی درمانی تهدیدی برای سلامت بیماران است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.