مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، متن این پیام به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکترسید حسین داوودی
 
با توجه به سوابق ارزنده علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب می شوید تا با استعانت از پروردگار بزرگ و بهره گیری از مشارکت کلیه همکاران،  پای بندی به منشور و پیروی از مشی اعتدال دولت تدبیر و امید به انجام امور محوله بپردازید.
 
انتظار می رود موارد ذیل مورد توجه ویژه جنابعالی قرار گیرد.
1. سعه صدر، خوشرویی، تکریم ارباب رجوع ، امانت داری، پاکدستی، سرعت عمل و پاسخ به موقع به مطالبات و مکاتبات مردم، نمایندگان محترم آنها و مدیران ، همکاران دیگر دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد مسئولیت سنگین جنابعالی و تمام همکاران حوزه وزارتی است که امیدوارم سرلوحه امور باشد .
 
2. انتقال بی پیرایه مطالبی  که از طریق معاونین محترم، روسای دانشگاه ها و دستگاه های تابعه و ذیربط  و یا به شیوه نصیحت، تذکر، گلایه و یا پیشنهاد توسط مردم، نمایندگان ملت و سازمان های مردم نهاد منتقل می شود انتظار مستمر اینجانب است که ضروریست رعایت فرمایید.
 
3. استقرار سامانه مناسب جهت ردیابی کلیه مکاتبات و پیگیری علت هرگونه تاخیر در پاسخ و اعلام به موقع به واحد مربوطه جهت تسریع در پاسخ گویی،کاهش دیوانسالاری و نهایتا استفاده مطلوب از مزایای دولت الکترونیک از دیگر مواردی است که انتظار می رود بدان بپردازید و هرگونه نقصان در برقراری آن را مرتفع نمایید.
 
4. گرچه دیدار مدیران ارشد در ستاد وزارتخانه و یا بازدیدهای استانی میسر است مع الوصف صدای کارمندان و خدمتگزاران خدوم و مردم شریف به سهولت شنیده نمی شود، کارمندان سراسر کشور و مردم گاهی حرفهایی دارند که می خواهند با وزیرشان در میان گذارند که متاسفانه به دلیل ضیق وقت و حاجب و دربان هایی که گمارده ایم مقدور نیست.
لذا ترتیبی اتخاذ شود  که حداقل هفته ای 2 تا 3 ساعت در زمان و روز مشخص با اطلاع قبلی مردم و همکاران استان ها، اینجانب توفیق شنیدن مستقیم صدای مردم و همکارانمان را داشته باشم.
 
استفاده از سامانه صوتی و یا صوتی تصویری می تواند این  ارتباط را تسهیل نماید. 
از این پس تمام برنامه های هفتگی اینجانب که توسط معاونین محترم و یا روسای محترم دانشگاه ها و دستگاه های تابعه و نمایندگان محترم مجلس و دیگر دستگاه ها پیشنهاد می شود فقط با تایید نهایی جنابعالی پس از مشورت با اینجانب قابل اجرا تلقی خواهد شد .
توفیق جنابعالی را از پروردگار مهربان مسئلت دارم.
 
قدردانی از خدمات دکتر کشاورز
 
وزیر بهداشت همچنین در پیامی از خدمات دکتر کشاورز در مدت تصدي مسئوليت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی قدردانی کرد.
 
متن این پیام به شرح زیر است: 
 
برادر گرامی جناب آقای دکتر  حسین کشاورز  
خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزيده خویش عطا می فرماید. لذا بدين وسيله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدي مسئوليت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی صمیمانه تشکر و قدردانی مي نمایم.
 
توفیق جنابعالی را در خدمت به مردمان نیازمند این سرزمین در مناصب و جایگاه های دیگر از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.