سامانه الکترونیکی ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی رونمایی شد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، نسیم تربتی از رونمایی سامانه الکترونیکی ارزیابی خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی در همایش ملی تجهیزات پزشکی خبر داد و افزود: راه اندازی این سامانه الکترونیکی با هدف یکپارچه سازی اطلاعات خدمات پس از فروش شرکت ها و دسترسی آنلاین دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی و شرکت ها به وضعیت خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی انجام شده است و دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز درمانی می توانند رضایت مندی محصولات و شکایاتی که دراین زمینه وجود دارد را به صورت الکترونیکی به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام کنند.
 
وی افزود: از ابتدای سال 1398، شرکت های تجهیزات پزشکی باید در حوزه های تولید و واردات، مدارک و مستندات مرتبط با خدمات پس ازفروش را طبق دستورالعمل خدمات پس از فروش تجهیزات پزشکی در این سامانه بارگذاری کنند. کارشناسان مربوطه، این مدارک را به صورت الکترونیکی بررسی و پس از تایید از سوی کارشناس مسئول خدمات پس از فروش، امتیاز نهایی شرکت اعلام و در پورتال imed.ir  قابل مشاهده خواهد بود. 
 
رییس اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی بیان کرد: مراکز درمانی و دانشگاههای علوم پزشکی نیز می توانند به طور مستقیم میزان رضایتمندی خود از خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی را در این سامانه اعلام کنند که همین امر در امتیاز شرکت ها تاثیرگذارخواهد بود. 
 
 به گزارش وبدا تربتی در پایان تاکید کرد: اگر در طی سال، رضایتمندی ها افزایش و یا کاهش پیدا کند، امتیاز خدمات پس از فروش شرکت تغییر خواهد کرد و چنانچه شرکتی حداقل امتیاز را کسب نکند، موضوع توسط اداره کل تجهیزات پزشکی پیگیری خواهد شد. همچنین این نظارت ها موجب بهبود ارائه خدمات پس از فروش به مراکز درمانی و مشتریان خواهد شد.

پایان پیام/

مطالب مشابه