برگزاری سمپوزیوم یک روزه سلول درمانی
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، این سمپوزیوم که با حمایت شرکت فناوری بن یاخته های رویان و همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا و ستاد توسعه علوم و فناوری سلول های بنیادی برگزار شده است، به بررسی بیماری های مزمن و سرطان ها و شیوه های درمان آن با کمک سلول های بنیادی می پردازد.

گفتنی است سمپوزیوم یک روزه سلول درمانی، نبض پزشکی نوین با هدف آشنایی با این علم نوین و چالش ها و فرصت های این حوزه و همچنین بحث و تبادل نظر و با علم به اهمیت سلول درمانی، با دعوت از پیشگامان و محققان این علم و شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید محصولات مبتنی بر سلول درمانی، فضایی جهت تبادل اطلاعات ایجاد خواهد کرد.

این موضوع به این جهت قابل توجه است که شیوع بیماری های مزمن و حاد همچون سرطان ها و بیماری های خود ایمنی روندی صعودی را پیش گرفته و مطالعات حاضر حاکی از آن است که استفاده از سلول و محصولات سلولی به منظور کاهش علائم بیماری ها و یا حتی در مراحل بالاتر، درمان بیماری ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش فارس این سمپوزیوم در روز پنجشنبه ۹ اسفند ماه ۱۳۹۷در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا (س) برگزار می شود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.