یمه‌ها بیماران سرطانی را در طول هزینه درمان تنها می‌گذارند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، بشیر خالقی درباره وضعیت خدمات رسانی  به بیماران سرطانی و صعب العلاج در کشور،گفت: بیماران سرطانی وصعب العلاج  با معضل اساسی برای  طی پروسه درمان روبرو هستند زیرازمانی که  بیمه‌ها بیماران سرطانی را در طول هزینه درمان تنها می‌گذارند، چگونه می بایست بیماران روند بیماری را با تدوام طی کنند.

وی افزود: بیماریهای صعب العلاج به نوعی تحلیل کننده بدن هستند تصریح کرد: اگر بیماران در  حوزه درمان تنها بمانند بطور حتم با کوتاهی در انجام  پروسه‌های درمانی با مشکلات عدیده ای روبرو می‌شوند.

خالقی ادامه داد: بیماران نباید در راستای پروسه درمان مستحصل باشند و از همین رو این امر به هیچ وجه ممکن باعدالت سازگاری ندارد و این در حالی است که بیمه سلامت مستقیما و ابسته به بودجه دولت است.

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: بسیاری از بیماران به بنده به عنوان پزشک و نماینده مردم مراجعه میکنند که ناتوان در تهیه نسخه های دارویی هستند بنابراین این امرنمی تواندبه هیچ  وجه ممکن  منطقی باشد البته  با پیگیری های  انجام شده باید  تدابیری اتخاذ شده است  که بسیاری از  بیماران مشکلتشان مرتفع شود.

وی تصریح کرد: پرداخت هزینه های درمانی و دارویی شیمی درمانی برای  بیماران سرطانی تبدیل  به معضل  اساسی برای بیماران شده است و از همین رو باید گفت، هزینه های درمان در کشور بسیار بالا است ودر اصطلاح عامیانه هزینه های درمانی مانند چاه ویل است که امکان  فراهم کردم رضایت  برای تمام بیماران با این اوصاف  وجودندارد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت خالقی در پایان با بیان اینکه گسترش بیماری های صعب العلاج و سرطانی و ام  اس در حوزه بهداشت ودرمان  بسیارنگران کننده است یادآورشد: افزایش هزینه درمان بیماری صعب العلاج  در روزگار عدم همکاری بیمه ها کام بیماران را تلخ کرده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.