انتصاب مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، متن این حکم به شرح زیر است:
 
جناب آقای دکتر محمدحسین حیدری 
عضو محترم هیات علمی دانشگاه 
 
باتوجه به سوابق  ارزنده و صداقتی که در جنابعالی سراغ دارم، بدینوسیله بعنوان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب  می شوید تا با یاری خداوند و پیروی از مشی اعتدال دولت تدبیر و امید در انجام امور محوله اقدام نمائید.

اهم فعالیت های مورد انتظار بشرح ذیل  است :
1- ایجاد ساختاری متناسب با ضرورت های نظارت و ارزیابی واحدهای تابعه ستادی و استانی که قبلا از طریق معاونت های ذیربط و معاون کل پیگیری می شد از اولویت های جنابعالی است که با هم آهنگی ایشان هرچه زودتر باید به سرانجام برسد.

لازمست شیوه مناسب دریافت شکوائیه ها، گلایه ها و یا پیشنهادات مردم و پرسنل در اسرع وقت و رسیدگی عاجل به آنها در قالب ساختار فوق الذکر هرچه زودتر استقرار یابد، بنحوی که حداقل زمان پاسخگویی و اطلاع رسانی فراهم گردد.

2- بازرسی های برنامه ریزی شده و سرزده شبانه روزی از کلیه مراکز ارائه خدمت و ارسال نتیجه ارزیابی ها به اینجانب با تحلیل کارشناسانه از اهم مواردیست که ضروریست بنحو مقتضی پیگیری شود.

3- رعایت احترام و شئونات و عدم ورود به حریم شخصی افراد از پروتکل های الزامیست که دقیقا" باید رعایت شود.

4- رعایت اصل امانت داری و صداقت در انتقال یافته ها و گزارشات مبتنی بر واقعیت کامل از انتظارات دیگری است که امیدوارم مورد توجه ویژه قرار گیرد تا حقی از مردم و پرسنل ضایع نگردد.

توفیق جنابعالی را در افزایش رضایت مندی مردم که همانا رضایت پروردگار را بهمراه خواهد داشت از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.