آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، آبتین حیدرزاده با اشاره به آغاز مهلت مجدد ویرایش و ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ۹۸ اظهار کرد: داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پزشکی ۹۸ از امروز یکشنبه ۱۲ تا پایان ساعت اداری ۱۴ اسفند می‌توانند در مهلت مقرر نسبت به ویرایش اطلاعات و ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: مهلت اولیه ثبت نام دکتری وزارت بهداشت از ۱۶ بهمن آغاز شده بود، ٧ هزار و ۵٠٠ داوطلب تا ٢٧ بهمن نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند.

حیدرزاده با اشاره زمان برگزاری آزمون دکتری تخصصی وزارت بهداشت گفت: آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: شرایط برگزاری آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی با هدف تأمین نیروی انسانی متعهد و متخصص اعلام شد.

وی ادامه داد: ثبت نام آزمون دکتری به صورت اینترنتی است، آزمون دکتری تخصصی در ۴۵ رشته علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، ۱۳ رشته داروسازی و ۲ رشته دندانپزشکی در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود.

حیدرزاده به اعلام ظرفیت اولیه دکتری وزارت بهداشت نخستین بار در کنکور سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: داوطلبان باید توجه داشته باشند فهرست اعلام شده ظرفیت دکتری تخصصی و پژوهشی علوم پزشکی ۹۸ اولیه است و احتمال تغییر در آن وجود دارد و ممکن است تا ظرفیت‌ها برخی دانشگاه‌ها اضافه یا حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در قبال اسکان و تأمین خوابگاه دانشجویان تعهدی ندارند، گفت: دانشگاه‌ها باتوجه به امکانات خوابگاه به دانشجویان می‌دهند و هر دانشگاه در وب سایت خود در این مورد اطلاع رسانی می‌کند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به شماری از دانشگاه‌ها که خواب ندارند، گفت: طبق اطلاعیه‌ها دانشگاه‌های علوم پزشکی اراک، اصفهان، تبریز، سمنان، شیراز، گلستان، گیلان، مازندران، یزد خوابگاه ندارند و دانشگاه‌های علوم پزشکی زنجان و کاشان خوابگاه خودگردان دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان حیدرزاده در پایان با اشاره به پذیرش در دانشگاه آزاد گفت: پذیرش در رشته‌های دانشگاه آزاد تابع قوانین و مقررات دانشگاه است و داوطلبان به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.