ادعای واردات محصولات آرایشی با ارز دولتی کذب است
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، حمید مقیمی، در واکنش به خبری مبنی بر واردات محصولات آرایشی رژ لب و لاک ناخن با ارز ۴۲۰۰ تومانی، گفت: سازمان غذا و دارو، هیچ مجوزی برای واردات محصولات آرایشی با ارز ۴۲۰۰ تومانی صادر نکرده و این خبر کذب است.

مقیمی تصریح کرد: انجمن واردکنندگان کالاهای آرایشی و بهداشتی ایران، به عنوان تنها صنف وارد کننده محصولات آرایشی به کشور، آماده همکاری با هر سازمان و دستگاهی پیرامون بررسی صحت و سقم ادعای واردات محصولات آرایشی با ارز ۴۲۰۰ تومانی است.

رئیس انجمن واردکنندگان کالاهای آرایشی و بهداشتی ایران تاکید کرد: ما رسماً اعلام می‌کنیم که چنین ارزی برای واردات محصولات آرایشی رژ لب و لاک ناخن، تخصیص نیافته است.

وی افزود: واقعیت امر این است که از آبان ۹۷ تاکنون، هیچ گونه واردات رسمی محصولات آرایشی به کشور نداشته‌ایم. زیرا، امکان ثبت سفارش وجود ندارد، بیشترین حجم واردات لوازم آرایشی بعد از گروه بندی کالاها برای تخصیص ارز، از طریق ارز بدون تعهد یا همان ارز آزاد بوده است.

به گزارش مهر، عبدالعظیم بهفر مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، نیز روز گذشته این ادعا را رد کرده بود.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.