استقرار نظام ارجاع الکترونیک در بیمارستان جنرال ۲۲۲ تختخوابی دکتر پیروز لاهیجان
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، قاسم جان بابایی در آغاز سفر خود به گیلان صبح امروز، ضمن بازدید از بیمارستان جدیدالتاسیس دکتر پیروز لاهیجان، نحوه خدمت رسانی در بخش های مختلف بیمارستان، را مورد بررسی قرار داد.

معاون درمان وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت الکترونیکی کردن خدمات در حوزه درمان، تصریح کرد: برنامه نظام ارجاع الکترونیک در بستر پرونده الکترونیک بیماران، تحول بزرگی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شمار می رود که کشورهای پیشرفته از سال ها قبل آن را اجرایی کرده اند.

وی افزود: گیلان در استقرار نظام ارجاع الکترونیک یکی از استان های موفق کشور بوده است، نظام ارجاع الکترونیک در 10 شهرستان استان استقرار یافته است.

جان بابایی در ادامه استقرار نظام ارجاع الکترونیک سلامت در این مرکز درمانی، را از موارد حایز اهمیت دانست و گفت: بیمارستان جنرال 222 تختخوابی دکتر پیروز لاهیجان در پذیرش بیماران بستری به چرخه سلامت استان وارد شد.

 به گزارش ایسنا؛ بیمارستان جنرال 222 تختخوابی دکتر پیروز لاهیجان که در 5 طبقه و در زمینی به مساحت دو هکتار ساخته شد، در 11 اسفند ماه با پذیرش بیماران بستری عملا به چرخه سلامت استان وارد شد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.