برای کاهش سطح وابستگی، به کمک صنعت آرایشی و بهداشتی بشتابید
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، عبدالعظیم بهفر گفت: حجم بالای بازار صنعت آرایشی و بهداشتی، نیاز روز افزون جامعه به این نوع کالاهای سلامت محور و ارزش افزوده مناسب، تکنولوژی روزآمد، دانش محور بودن این صنعت و لزوم توجه خاص به سلامت کالاهای آرایشی بهداشتی در شرایط عادی، هر کشوری می تواند انگیزه های ورود مراکز تحقیق و توسعه دانشگاهی به حوزه فرآورده های آرایشی و بهداشتی را فراهم کند.

بهفر ادامه داد: حال در شرایط خاص تحریم و مشکلات متعدد موجود در زمینه واردات مواد اولیه و عدم فروش مستقیم این مواد از سوی شرکت های بین المللی، مطمئنا انگیزه های ورود متخصصین به این حوزه را تقویت می کند و اهمیت این حضور را بیش از پیش روشن می سازد.

مدیرکل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: اداره کل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از مدت ها قبل با تشکیل کمیته تخصصیِ ارتباط صنعت و دانشگاه با حضور کارشناسان برجسته دانشگاه و صنعت، گام هایی را در این زمینه برداشته است.

وی افزود: این اداره کل، آمادگی کامل خود را در زمینه به ثمر نشستن و هدایت طرح های مختلف به ویژه در زمینه تولید مواد اولیه این صنعت اعلام می کند. 

بهفر تصریح کرد: امروز روز وحدت و اتحاد همگانی برای سرپا ماندن واحدهای تولیدی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و حمایت از تولید و کالای ایرانی است و ایمان داریم جوانان دانشمند این مرز و بوم به خوبی از عهده رفع نیازمندی های واحدهای تولیدی آرایشی و بهداشتی بر خواهند آمد.

به گزارش ایرنا مدیرکل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو در پایان اضافه کرد: مردم لایق بهترین ها هستند و جوانان مومن در سایه مجاهدت و تلاش علمی خود می توانند این بهترین ها را برای بهترین مردم دنیا فراهم کنند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.