ساخت دو بیمارستان جدید در شهرستان لنگرود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، مهرداد بائوج لاهوتی، در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود که با حضور وزیر بهداشت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار كرد: شهرستان لنگرود دو بیمارستان در حال ساخت دارد، چراكه در اين شهرستان فقط بیمارستان اميني درحال ارائه خدمت است، اين بيمارستان قدمتي بیش از ٨٠ سال دارد و امکان ارائه خدمات درماني در این مرکز، دشوار است.
 
لاهوتی ادامه داد: پروژه بیمارستان سردار شهید حسین پور لنگرود توسط سازمان مجری وزارت راه و شهرسازی در حال ساخت است و باید تا حداکثر فروردین ماه سال آینده تکمیل شود؛ انتظار داریم که با توجه به بازدید دکتر جان بابایی از این پروژه، روند تجهیز آن تسریع شود.

وی افزود: بیمارستان ٦٤ تختخوابی شهرستان لنگرود با تخصص چشم، توسط سازمان تامین اجتماعی با سرعت مناسبی در حال ساخت بوده و انتظار داريم، ساخت و تکمیل این بیمارستان تسريع شود.
 
 نماینده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تبدیل شدن ٦ روستای شهرستان لنگرود به شهر، خاطرنشان كرد: باید برای این شهرها، امکانات بهداشتی و درمانی فراهم شود؛ در شهر چمخاله که یکی از بهترین سواحل کشور با چندین هتل است، درمانگاهی در حال ساخت است، اما با توجه به مسافرپذیر بودن این منطقه، باید مرکز درمان بستر مناسبی در آن ساخته شود.
 
لاهوتی اضافه کرد: در تمام شهرهای شهرستان لنگرود پایگاه اورژانس وجود دارد، اما شهر لنگرود، فقط یک پایگاه اورژانس شهری دارد و آمادگي داريم تا در راستاي افزايش اين پايگاه ها، امكانات موردنياز اعم از زمین و ساختمان را فراهم کنیم. وزارت بهداشت نيز نیروی انسانی را تامين كند.
 
وی با اشاره به تقدیم ٦٣٨ شهید شهرستان لنگرود به انقلاب اسلامی، بيان كرد: اکثر فرماندهان جنگ در استان گیلان از اهالی لنگرود بودند.

پایان پیام/

1 نظر

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.