آمارهای اعلام شده درباره فرار مالیاتی پزشکان به هیج وجه صحت ندارد
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، بهروز بنیادی درباره وضعیت فرار مالیاتی پزشکان،گفت: آمارهای اعلام شده درباره فرار مالیاتی پزشکان به هیج وجه صحت ندارد. بنابراین بدون سند و مدرک نباید جامعه پزشکی را برای خدمات رسانی به بیماران دلسرد کرد.

وی افزود: نباید پزشکان و متخصصان را بدون دلیل متهم به فرار مالیاتی کرد. کمااینکه با محاسبه درآمد یک پزشک عمومی در  کشور مشخص می‌شود که در بهترین حالت پزشک عمومی 10 الی 12میلیون تومان درماه درآمد دارد. 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: پزشکان و متخصصان ما دو دوسته هستند، برخی از پزشکان در بیمارستان های دولتی فعالیت می کنند که بر طبق ضریب کاری و درآمدی که دارند مالیات از این افراد کسر می‌شود. بنابراین، رد و بدل شدن حقوق در بیمارستانهای دولتی بسیار شفاف است. 

بنیادی ادامه داد: حرفه پزشکی با استفاده از صندوق مکانیزه فروش می‌تواند گام محکمی به سمت بهبود سازی شرایط اخذ بهای خدمت درمانی بردارد. بنابراین انتظار داریم، پزشکان در این راستا همیاری لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت وی در پایان با بیان اینکه آمارهای اعلامی در زمینه فرارمالیاتی پزشکان صحت ندارد، یادآورشد: 95 درصد بیماران در کشور دفترچه بیمه دارند.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.