انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت‌های دانش بنیان برای تولید ۱۰۰ قلم دارو
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، سورنا ستاری روز شنبه در آیین تبادل تفاهم‌نامه همکاری های فناورانه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) افزود: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) بازار فوق العاده ای برای شرکت های دانش بنیان است و از سوی دیگر، با امضای این تفاهم نامه، یک نوآوری را می پذیرد و ما همیشه به دنبال این هستیم که چطور نوآوری را به شرکتهای بزرگ تزریق کنیم.

ستاری ادامه داد: در حوزه هایی مانند دارو، برای تولید 100 قلم دارو و مواد اولیه تا پایان سال قرار داد منعقد می شود که قاعدتا شستا در خصوص تولید بخشی از آن سهیم بوده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به فعالیت شرکت رایتل که زیرمجموعه این شرکت سرمایه گذاری است، خاطرنشان کرد: باید این اپراتور را تشویق کنیم که به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان بیاید و با توجه به اینکه رایتل مانند بقیه اپراتورها در بخش تولید محتوا فعال نبوده است باید در این زمینه فعالیت و سرمایه گذاری کنند.

وی افزود: در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی، ضعف داریم و باید تسهیل گری، بسترسازی و شناسایی فضای مطلوب و استارتاپی در این حوزه فعال شود.

به گزارش ایرنا این تفاهم‌نامه با هدف استفاده از ظرفیتهای موجود شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و شرکتهای تابعه برای توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری به منظور توسعه اقتصاد دانش بنیان و ترویج و فرهنگ سازی علم و نوآوری به امضای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) رسید.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.