وزیر تعاون قول ۲ پرداخت خوب در زمینه معوقات بیمه‌ها را داده‌اند
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، محمدرضا ظفرقندی در همایش مشترک معاونین درمان علوم پزشکی و مدیران کل بیمه سراسری کشور اظهار داشت: احساس می‌کنم نقطه عطلفی در نظام سراسر کشور رقم خورده البته هر چند که منابع ما نامحدود هم باشد ولی باید ملزوماتی مورد توجه قرار گیرد.

ظفرقندی ادامه داد: کشورهایی که چند برابر ما منابع مالی دارند در یک هفته برای بیمار دو بار ام آر آی تجویز نمی‌کنند و به نظرم باید قدم بزرگی برداشته شود و همه با هم کمک کنیم انضباطی مالی در حوزه سلامت ایجاد شود.

وی افزود:‌ رعایت انضباطی مالی در حوزه سلامت سبب استاندارد خدمت می‌شود و باید جهت الکترونیکی شدن نظام سلامت فرهنگ سازی کنیم و سیاست‌های تشویقی را در نظر بگیریم.

رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: اینکه به ازای هر نسخه‌ای عددی برای پزشکان کسر شود سیاست خوبی نیست و باید برای فرهنگ جدید کار تشویقی انجام داد.

ظفرقندی تصریح کرد: درخواست ما این است که دولت کمک کند معوقات بیمه‌ها به ویژه در این شرایط بحرانی کاهش یابد که آقای شریعتمداری قول دو پرداخت خوب در این زمینه داشته‌اند.

به گزارش فارس وی در پایان اضافه کرد: همچنین امیدواریم تا آخر سال تعرفه‌ها اعلام شود چرا که این مسئله در تحقق انضباط مالی اهمیت دارد و مشکلات سر راه جامعه پزشکی را کاهش می‌دهد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.