۹۵ درصد داروها در داخل تولید می‌شود
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، بشیر خالقی گفت: تلاش می شود تا داروهای بیماران خاص نیز تامین شود و این بیماران با کمترین مشکل مواجه شوند. 

خالقی ادامه داد: افزایش قیمت‌ ها که در پی بروز گسترش پدیده قاچاق در کشور به مشکلی برای جامعه تبدیل شده، تنها محدود به حوزه دارو نمی‌شود، بلکه در رابطه با سایر مواد غذایی و مایحتاج عمومی مردم نیز قابل مشاهده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وجود قاچاق در کشور اختلاف قیمت ایجاد کرده و در نهایت نیاز مردم را افزایش می‌دهد.

وی افزود: جلوگیری از قاچاق تنها مربوط به یک یا 2 ارگان نیست، بلکه باید تمام دستگاه ‌ها اعم از نیروی انتظامی و دادگستری دست به کار شده و با همکاری و افزایش نظارت و بازرسی‌ ها زمینه های قاچاق را در جامعه حذف کنند.

خالقی تاکید کرد: هم‌ اکنون کشور به دلیل تحریم در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار دارد، بنابراین نیاز امروزی کشور از جامعه متخصص و نخبه کشور از این مشکلات تلاش بیشتر برای برون ‌رفت از این مرحله سخت اقتصادی است.

این نماینده مردم در مجلس دهم که در ترکیب هیات ایرانی در دیدار اخیر رییس مجلس با وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان حضور داشت در این باره گفت: سطح روابط و مبادلات اقتصادی و تجاری ایران با کشور این کشور افزایش می یابد.

به گزارش ایرنا وی در پایان اضافه کرد: افزایش مراودات اقتصادی با کشورهای همسایه بویژه جمهوری آذربایجان تا یک میلیارد دلار با اجرای طرح ها و پروژه های مشترک دو کشور پیش بینی شده است.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.