خدمت‌رسانی ۸۰۰ پزشک کشیک مقیم در ایام نوروز
به گزارش پایگاه خبری پزشکان و قانون، قاسم جان‌بابایی در حاشیه مراسم رونمایی از سامانه نسخه نویسی الکترونیکی در ۳۱ استان کشور با تشریح برنامه‌های نوروزی وزارت بهداشت در بیمارستان‌ها اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه سلامت نوروزی ما در حوزه درمان خدمت‌رسانی به مردم در بیمارستان‌ها و مراکز سرپایی است و هماهنگی‌های لازم با بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، نیرو‌های مسلح و دولتی را انجام داده‌ایم.

وی افزود: اورژانس تمام بیمارستان‌ها باید در ایام نوروز کاملا فعال باشد و همه بیماران را با هر دفترچه‌ای در بیمارستان‌ها بپذیرند.

معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: مقرر شده است تا اورژانس پیش بیمارستانی بیماران را با نقشه ارجاع اعزام کنند به عنوان مثال بیماری که دچار حوادث جاده‌ای شده است را اورژانس باید به بیمارستان تروما و بیمار قلبی را به بیمارستان مجهز بخش قلب با اورژانس منتقل کند.

جان بابایی ادامه داد: لیست پزشکان کشیک و آنکال بیمارستان‌ها باید به مرکز فوریت‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شود و مراکز سلامت نوروزی مطابق سال‌های قبل همزمان با شروع سفر‌ها از ۲۵ اسفند فعال خواهند شد.

وی تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی باید کلینیک‌ها و مراکز فعال سرپایی را به استانداری اعلام کنند تا پزشکان در تمام طول نوروز در دسترس بیماران باشند.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به خدمات دندانپزشکی در ایام نوروز گفت: مراکز دندانپزشکی در برخی بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها با تعرفه دولتی به مردم در ایام نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جان بابایی در پایان اضافه کرد: ۸۰۰ پزشک مقیم در ایام نوروز در بیمارستان‌ها به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد.

پایان پیام/

نظر خود را بنویسید

  • نظرات ارسال شده پس از تایید در وب سایت منتشر خواهند شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشند تایید نمی شوند.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی باشند منتشر نخواهند شد.